Обслуговування громадян на Павлоградщині

 

     В Павлоградському об”єднаному управлінні Пенсійного фонду України Дніпропетровської області обслуговування громадян проводиться за принципом „єдиного вікна” у відповідних залах обслуговування (фронт-офісах).

        З метою скорочення часу, що витрачається пенсіонером при зверненні до Павлоградського об’єднаного управління Пенсійного фонду України Дніпропетровської області забезпечено щоденний прийом громадян незалежно від адреси проживання пенсіонера (дільниці обслуговування).

         За період з січня по травень 2017 року до управління на особистий прийом звернулось близько 13000 осіб, надійшло 167 письмових звернень громадян. З Урядової гарячої лінії надійшло 44 звернення громадян та 2 звернення з Гарячої лінії голови облдержадміністрації. З „гарячих” телефонних ліній отримали консультацію 595 осіб.