Громадська думка – найкращий показник роботи з людьми

 

З метою вивчення оцінок  населення рівня обслуговування, з'ясування гострих питань, що турбують громадян, у Дніпровському приміському об`єднаному управлінні Пенсійного фонду України Дніпропетровської області

(Дніпровське відділення) під час роботи «єдиного вікна» та комунікативних заходів вподовж травня, червня поточного року провели анкетування відвідувачів. Всього опитано 72 особи.

Основна кількість громадян, які звернулись до управління, є пенсіонери – 59,7% осіб

Як з’ясувалось, лідерами серед способів у який зручно звертатися громадянам до фонду - особистий прийом, відповіли – 90,3%.

Про належну якість обслуговування громадян і професійність  управління свідчить також те, що інформація на стендах Пенсійного фонду – вичерпною та

консультації спеціалістів зрозумілою зазначили 96% опитуваних.

Результати дослідження підтвердили високий професійний рівень 

фахівців Дніпровського приміського об`єднаного управління Пенсійного фонду України Дніпропетровської області – 94,4% респондентів, це свідчить про відповідальне ставлення спеціалістів до виконання посадових обов’язків.