Якісне обслуговування громадян – першочергове завдання управління

 

web_05_17_09_20.jpgВ Правобережному об’єднаному управлінні Пенсійного фонду України в м. Дніпрі, який обслуговує громадян Новокодацького та Чечелівського районів міста станом на 1 вересня 2017 року на обліку перебуває 77 тисяч пенсіонерів. За 8 місяців поточного року на особистий прийом звернулось 43711 осіб.

Спеціалісти які ведуть прийом громадян повинні досконало знати пенсійне законодавство, бути ерудованими та ввічливими. Задля удосконалення обслуговування громадян в управлінні проводяться технічні навчання фахівців.

Так, у вересні 2017 року в Правобережному об’єднаному управлінні Пенсійного фонду України в м. Дніпрі проведені чергові технічні навчання з послідуючим тестуванням спеціалістів відділів обслуговування громадян.

Метою проведення технавчань є забезпечення рівня готовності спеціалістів до виконання покладених на них завдань щодо якісного підходу обслуговування громадян та забезпечення конституційних прав громадян на звернення відповідно до Закону України “Про звернення громадян ”.

Фахівці відділів обслуговування громадян успішно справились з тестування.