Показати  
Інформація про результати роботи із зверненнями громадян упродовж січня-жовтня 2016 року 08 листопада 2016
З 01 вересня 2016 року на території Дніпропетровської області розпочали роботу 20 бюро правової допомоги. Звернувшись до них, кожен мешканець територіальної громади зможе отримати безкоштовні консультації з правових питань та скористатися електронними сер 27 вересня 2016
Інформація про результати роботи із зверненнями громадян упродовж січня-вересня 2015 року 06 жовтня 2015
Результати роботи “гарячої” телефонної лінії упродовж січня-вересня 2015 року 06 жовтня 2015
Інформація про результати роботи із зверненнями громадян упродовж І півріччя 2015 року 09 липня 2015
Результати роботи “гарячої” телефонної лінії упродовж І півріччя 2015 року 09 липня 2015
Інформація про результати роботи із зверненнями громадян упродовж січня-травня 2015 року 08 червня 2015
Результати роботи “гарячої” телефонної лінії упродовж січня-травня 2015 року 05 червня 2015
Інформація про результати роботи із зверненнями громадян упродовж 2014 року 13 січня 2015
Результати роботи “гарячої” телефонної лінії упродовж 2014 року 12 січня 2015
Інформація про результати роботи із зверненнями громадян упродовж І півріччя 2014 року 11 липня 2014
Результати роботи “гарячої” телефонної лінії упродовж І півріччя 2014 року 11 липня 2014
Інформація про результати роботи із зверненнями громадян упродовж січня-квітня 2014 року 13 травня 2014
Результати роботи “гарячої” телефонної лінії упродовж січня-квітня 2014 року 12 травня 2014
Інформація про результати роботи із зверненнями громадян упродовж січня-березня 2014 року 14 квітня 2014
Результати роботи “гарячої” телефонної лінії упродовж січня-березня 2014 року 14 квітня 2014
Інформація про результати роботи із зверненнями громадян упродовж січня-вересня 2013 року 11 жовтня 2013
Результати роботи “гарячої” телефонної лінії упродовж січня-вересня 2013 року 11 жовтня 2013
Інформація про результати роботи із зверненнями громадян упродовж І півріччя 2013 року 25 липня 2013
Результати роботи “гарячої” телефонної лінії упродовж І півріччя 2013 року 25 липня 2013